Boats and hoes

När jag satt tillsammans med några av mina bästa vänner, ni känner dom som Sarah, Åsa och Felicia, idag på kyrkberget så kunde jag inte låta bli att fundera över vad och vilka jag kommer sakna när jag lämnar staden jag kallat mitt hem så länge jag kan minnas. Trots att jag kände att det finns en hel del underbara människor (för att inte tala om Bajen) som har kommit att betyda mycket för mig så känns det så jävla rätt att åka nu. Jag skulle kunna åka imorgon. Jag är lite irreterad över att Ida verkar vara nervös, för vad? Visst, vi kan bli sålda, mördade eller bostadslösa men i sådanna banor ska vi inte tänka. Nu bär det snart av ut på äventyr och det finns ingen jag hellre skulle åka med än Ida. Om det är ömsesidigt vet jag dock inte.. HA!

Bilder från en underbar dag kommer här!





Och juste, dimman har lagt sig över Nynäs på nått suspekt sätt! Det är
verkligen läskigt, skåda bilderna bara. Man kan liksom se dimman i luften.
(när det rör sig, haha)

Fuck off / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0