Att få längta

Jag vet inte vad mitt problem är men att jag har problem är ett faktum. Jag känner mig konstant uttråkad och irriterad. Är det inget speciellt som händer så har jag ingen lust att närvara. Jag har blivit lite tråkig om jag får säga det själv och det är något som jag kanske bör ändra på.

Det känns väldigt skönt (som jag tjatat om tidigare) att åka snart. Jag har inget att hämta här i Nynäs, jag har gjort allt som jag vill göra. Det finns inget kvar här för mig just nu, inget som håller mig kvar. Inget som definerar mig. Jag känner mig bara allmänt less på många människor i min omgivning. Jag känner mig bortprioriterad och det kanske inte är så konstigt när man är tråkig.

Nu vill jag bara få perspektiv på saker, lämna Nynäs för ett nytt ställe och komma tillbaka. Längta tillbaka. Längta till allt det som jag har tröttnat på.



Bååååring.

/ Q

Kommentarer
Postat av: Anonym

boredom sets into the boring mind

2009-06-26 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0