Akta dig för eld och djupa vatten

Jag tror nog att det här kommer gå bra ska ni se mina vänner. Får väl passa på att be om ursäkt, denna blogg kan knappast vara rolig att läsa nu då jag inte ens orkar skriva hur mycket sake och ting stör mig. Jag orkar inte ens förespråka dödsstraff eller klanka ner på Tyra Banks och då har det allt gått långt. Ida har flytt till Italien så man kan inte förvänta sig några positiva inlägg från henne heller å andra sidan kan man i praktiken aldrig förvänta sig några inlägg från henne överhuvudtaget.

Så förlåt för mitt griniga humör och pessimistiska inställning till livet.
Ha överseende är ni gölliga.



Ta hand om er.
/ Erica

Kommentarer
Postat av: P

Kan inte du slå en signal nån dag? har pajat min display på mobilen så jag kan inte ringa nån :)

2009-06-10 @ 19:57:48
Postat av: Erica

Absolut, lite sent nu kanske. ringer imorgon :)

2009-06-10 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0