3 månader

Det finns jävligt många bra anledningar till varför jag ska åka till Spanien. Det finns ännu fler till varför jag ska åka med Ida. Bara en sån sak som att Ida skickar en packlista till mig där hon har skrivit upp ALLT. Hon är också en helt underbart störd människa, precis som jag. Det är många som häpnar när jag säger att vi ska vara borta i tre månader. Som det känns just nu så skulle jag faktiskt kunna stanna ännu längre. Det beror inte på vantrivsel utan snarare på att alla dagar är deja-vu upplevelser. Jag får inte ut något av att vara kvar. Allt kommer bara att upprepa sig. Det kommer bli samma konflikter, samma irritationsmoment. Jag behöver helt enkelt nya saker att störa mig på.

Jag längtar så mycket så att jag snart spricker. Men nu är det inte alls långt kvar tills jag lämnar Nynäs bakom mig i 3 månader.


Så snart får någon annan stå för skandalerna,
I´m done.

/ Q

Kommentarer
Postat av: Hemliggrisen

Hare king nu queen! ;)

2009-06-28 @ 23:14:08
Postat av: Erica

Tack så mkt, du med. vi får ta och ses

när jag kommer hem ;)

2009-06-28 @ 23:15:15
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0