Tick tack

Vilken fruktansvärt stressig dag jag har haft. Men jag har som vanligt enbart mig själv att skylla. Resväskan är åtminstone packad nu så det är bara handbagaget kvar. Det lär ju gå på max tio minuter så ska väl inte gnälla allt för mycket över det. Sen är det bara att fixa en jävla massa musik till ipoden, antagligen blir det internet för mig hela kvällen.

Tog en liten avskedsfika med Jennifer och Felicia idag vilket var mysigt. Känns lite konstigt att säga "hejdå" till människor man hänger med varje dag men 3 månader är trots allt bara 3 månader. Robert rövade med mig till ett vackert utsiktstorn där vi såg ner på hela Nynäs och kom fram till att det var ganska vackert. Allt skit som händer här syns inte ifrån en högt torn. Sa även hejdå till honom men förhoppningsvis kommer dom ner till Spanien så det kanske inte blir ett långvarit farväl. Fanny var här för en stund sedan också men vi har inte sagt hejdå. Inte ännu. Hon och Dave kommer nämligen imorgon bitti för att vinka av mig. Förhoppningsvis är jag klar med allt då.

Ska se till att packa klart nu.
Lika bra medans man fortfarande är
någorlunda pigg.



Yours truely / Queen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att ni får det kanon bra där nere nu. Ha de fint i värmen:)

2009-07-01 @ 18:23:12
Postat av: Marie

:D namnet kom visst inte me

2009-07-01 @ 18:24:24
Postat av: Erica

Ja tack så mycket :)

2009-07-01 @ 18:24:28
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0