It takes a fool to remain sane

Ja nu har jag tydligen bara 9 minuter pa mig att fa ihop ett blogginlagg. Tidpressen kanns kvavande och jag borjar svettas som fan varje gang min blick dras till de roda siffrorna som tickar ner. 8 minuter kvar tills kontakten med Sverige forsvinner. Jobbigt lage. Eftersom att det har vart molning och bara 35 ggr idag sa bestamde sig jag och min sambo for att ta en promenad och checka allt. Det ar toppen har kan man lite latt saga. Vi har allt som man kan onska sig, nastan.  En typiskt dag for oss ser ut sa har

7:00 - springtur
8:00 en ordentlig frulle
9.00-10:00 - entra playan (sol o stek o en massa bad)
14:00 - hem, lunch
Efter detta en ol pa ballen, lasa lite, snacka och mysa.
19:00 - middag
Pa kvallen hander det lite olika grejer men hitills har vi tagit det chill sa har inga
man att beratta om annu, sorry Mandy..

Varje dag avslutas med ett litet styrkepass som jag inte ens tanker saga vad det innehaller..

Nej nu javlar borjar tiden rinna ut, jag som hade sa kloka funderingar att dela med mig av.
Typ som hur mjolken i ett land kan ta slut och vad sandflugor (som standigt biter oss) gor for
nytta? Mer om det sen, ska rusa ivag nu.

Poss, stay in touch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0