FEKKE typ, eller natt

Jaha ni mina vanner. Sa ar vecka 29 har och jag kan gissa att de flesta av mina alkoholiserade vanner sitter pa en o vid namn Gotland eller snart ska fardas dit med den stoora baten. Jag onskar er alla lycka till och ber er att inte gora dumma saker. Tank bara "Skulle Erica ha gjort det har?" om ni tror att jag skulle det sa ar ni antagligen fel ute. Gotland ar en fin o som jag sjalv anser bli aningen mindre attraktiv under just denna vecka nar 08:a "eliten" far for sig att pimpla champange och gora bort sig i slickade frillor och klader som bara ar snygga for att nagon som tydligen ska kunna det har med mode sager det. Sen har vi ju halva Nynas pa plats ocksa vilket ar sisadar pretty ocksa om man far saga sitt, men det far man val antagligen inte.

Har ar allt fortfarande grymt bra om ni fragar mig och forhoppningsvis far ni samma svar om ni fragar min kara van. Imorgon kommer tva heta man hit som ska underhalla oss i en vecka vilket blir spannande. Minst sagt. Igar traffade jag for forsta gangen Idas van Emelie och hennes pojkvan Daniel vilket visade sig vara tva trevliga manniskor. Daniel holl pa Bajen ocksa vilket alltid ar bra enligt mig. Jattekul med lite finframmande iallafall.

I helgen lar det bli lite fest for forsta gangen pa lange. Men oroa er inte darhemma, jag klarar det mesta vilket jag anser att jag har bevisat. Skulle jag gora nagot craazy sa far ni inte veta det heller vilket ar ganska roingivande.

Ja men vad fan, nu ska jag kolla runt lite till.
Ta det lugnt och var radda om Gotland.
Hores! / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0