FAAAN TA DETTA TATTARLAND, typ

Jaha ni mina vanner. Denna dag borjade sa som alla andra dagar med en mysig och rejal frukost framfor "vara basta ar". Vi at varafligor och mackor och kande oss taggade for en dag i den stekheta solen. Vi entrade var strand och lag dar och stekte medans vi forsokte lista ut om tjejerna en bit bort var svenskar. Det var dom. Men det hor egentligen inte till denna forfarliga historia.

Assa helt arligt fuck it, jag tanker inte beratta den har historian i detalj for jag blir sa upprord. det som har hant ar helt enkelt att jag och Ida har blivit ranade. Och nej det forekom inga pistoler eller knivar men det hade nog gjort det om vi hade fatt tag pa de ackliga javla tattarsvinen  som snodde vara ipods, vaskor, klader (MINA BAJENSHORTS, bara det ar fan vart att doda for. Den finaste presenten jag nagonsin fatt), min bok med det enda fotot jag har pa min mormor (RIP) och mina solglasogon. Idas nya horlurar ar ocksa sparlost borta tack vare dessa fittjavlar. Fan vad jag inte ar pa bra humor.

Dagen har spenderatspa polisstationen iallafall. Det tog val ungefar tva timmar. Tva timmar av vara liv som vi aldrig far tillbaka. Det totala vardet pa det som blev baxat ar cirka 4500 kr. Harligt. Nu har vi iallafall en anmalan att lamna till forsakringsbolaget hemma i underbara Sverige.

Droppen var nar vi for tva timmar skulle komma hit for att lana datorerna sa vi kunde beratta om detta helvete. Det var fult med ackliga barn som hade tagit allt vad datorer heter. De satt och gjorde inte ett skit meeen neeej tant Erica fick ingen data aven fast jag behovde den battre (Ida kanske behovde den mer eftersom hon inte har vart inne pa lange) Nu sitter vi iallafall har och ar allmant bittra men inte nedslagna.

En sak ska ni ha klart for er Spanien, fran och med nu ar det forakt ni kommer mota nar ni ser mig. Alla ar potentiella vasktjuvar som borde brinna i helvetet. Dessutom ska ni ha en annan sak klara for er era sliskiga javlar. att gora kattljud eller pussa efter tjejer funkar inte! jag menar seriost har det nagonsin funkat pa nagon? NEEEJ. FUCK OFF typ.

Livet leker med andra ord.
Horde att Bajens styrelse skoter sig bra ocksa.. not.
Snart ar det trostatning och the bachellorette eller hur fan det nu stavas.

FUCK OFF, saknar er / Q

( JAG ORKAR INTE KOLLA EFTER FELSTAVNINGAR SA OM DET STOR ER SA MYCKET BER JAG 1000 GANGER OM URSAKT)

Kommentarer
Postat av: P

Bra jobbat där. tur att dom inte tog tröjan.. får fixa nya sen, känns som bajen behöver stålarna :)

2009-07-30 @ 11:44:54
Postat av: Mamma

Jag ska skydda dig som en hök mot spanjorer och andra skummisar när vi i december besöker Camp Nou för att se mammas stora idol Zlatan i sitt nya klubblag. Jag är glad att du följer med pappa och mig på denna resa. Saknar dig. Puss mamma

2009-07-30 @ 16:54:20
Postat av: Mamma

Hej gumman!



Jag ska vaka över dig som en hök mot spanjorer och andra skummisar när vi i december besöker Camp Nou för att se mamma stora idol Zlatan i hans nya klubblag. Jag är glad att du följer med pappa och mig på denna resa. Saknar dig. Puss mamma

2009-07-30 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0