Chica loca

Ja men herregud vad tiden gar snabbt nar man har roligt. Har helt sjukt mycket att beratta egentligen men vet inte om jag orkar skriva allt. Det sitter tva asirriterande tjejer och nan liten unge brevid mig som for ett javla massa vasen och detta innebar ungefar samma sak som att jag skulle vilja sla dom. hart.

Vi har iallafall sett till att besoka den okanda nattklubben "Pacha" nu och det var ett javla drag vill jag lova. Har gar man ut vid absolut tidigast 2 tiden och festar fram till 6. Det ar heeelt galet. Bestallde bara in en drink men nar man far en redbull vodka har ar det ett helt glas med vodka och en redbull pa sidan om. Galet. Det drojde inte lange forens vi hade fatt manligt spanskt sallskap - slisk modellen varre. Jag forsokte desperat ljuga ihop en histora om att jag var valdigt blyg och darfor inte uppskattade kindpussar och handpussar och pussar av dom javlarna over huvudtaget. Det slutade iallafall med att vi dansade ett tag och jag kunde inte bli av med den javeln. Fick hjalp fran en av mina killkompisar har som beskrev mig som "una chica loca" pa halvtaskig spanska (forlat men din spanska ar inte sa grym som du tror).Han gav upp tillslut. Hoppade upp pa ett podie och dansade med nagra tjejer istallet men nar jag hade trottnat pa att showa gick jag ner igen bara for att fa ett nytt slisk fastkramlat alldels for nara. Aven detta slutade med en "chica loca" ursakt. Fan dom maste tro att jag ar varsta psykfallet har. Kul var det iallafall. Jag ar fan P.I.M.P.

Vi har ocksa besokt Alicante. Det var javligt kul vill jag lova. Vi tog namligen en battur med en schysst liten motorbat som gick i, hor och happna, 120 km/h. Jag stod bara och skrattade hela tiden. Fart och flang. Livet kan vara valdigt soft ibland. Vi kom till en o dar vi snorklade och kollade pa ganska trakiga fiskar, en as acklig vattenorm och dok i grottor. Denna utflykt kommer att goras om.

Sista kvallen men vart sallskap ikvall vilket bor innebara middag ute men vi far se helt enkelt. Har aven fatt en vattenpipa av nagra killar vi traffat har och umgast med. Javligt snallt maste jag saga.

Veckan med sallskap har helt enkelt vart javligt rolig. Tva underbart skona snubbar som har akt pa lite dang titt som tett men som anda fortjanar en javligt stor kram. Vi har skrattat konstant (forutom natten da jag blev brutalt vackt)

Vafan jag vet inte vad jag ska skriva mer eller vad jag ska gnalla pa. Livet ar lite for bra helt enkelt. Det enda jag kan saga ar att polisen har verkar fett keff. Tydligen hade en snubbe blivit knivhuggen sa att halva magen hangde ut och ingen av 12 poliser lyfte ett finger. Det ar galet. Man kanske inte ska kanna sig alltfor trygg har.

Sa till alla er som har gnallt dar hemma, nu har vi dansat, festat och traffat folk.
Ska satta mig pa ballen med K nu och kanske testa var fina pipa (mamma, vi roker vatten, inte braj)
JUSTE en sak till. traffade en pundargnagare igar. Han hade vart och kopt sig en joint for 10 euro
och ville ha en tandare men icke sa nicke.

Ha det skit och hor av er, saknar er alla lite grann.

puss Queen

Kommentarer
Postat av: felicia

BRA DÅ GÖR VI OM DYKTUREN NÄR JAG KOMMER!!!

fyfaaaan va mysigt ni har det! jag längtar sååååååå mycket!!! och gud va vi har saker att prata om!

puspuspussss på er! <3

2009-07-24 @ 02:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0