Back to Basic

Jaha nu har sallskapet akt och det ar bara att atervanda till rutinerna som bestar av att sola i ett valdigt varmt Spanien (varmast i Europa just nu) ata tidig middag och sova innan solen gar upp igen. Det ar skont som fan men samtidigt lite smatrist. Just nu ar Ida ute och gar promenad, hon bara stack sadar liksom. Jag fick inte ens hanka. Relationsproblem pa ingang. For alla er som ar troga sa skamtar jag.

Annars da? Jotack som fan som fragar. Det ar helt okej har faktiskt aven om Nynasproblem verkar jaga en vart i varlden man an befinner sig. Kanske ar det jag som omedveten soker mig till problem. Det ar faktiskt sa att jag har lite svart att valja mina strider. Jag klarar inte riktigt av att bara sitta tyst, halla tummarna och hoppas pa det basta. Jag ar glad att jag inte gor som jag tanker manga ganger. Jag vet inte hur manga ganger jag har haft i tanke att smalla till nagon och ta i for kung och fosterland men oftast sa fangar mitt lite fornuft mig och ilskan liksom planar ut och blir till en elak kommentar eller ett hanfullt leende.

Vi solar och stekar, badar och leker (okej vi leker inte sa mycket men det rimmade ju sa fint) LIvet rullar pa och dagar blir till veckor och snart har vi vart har i en manad. Saknar jag er nagot da? Langtar jag till Nynas? Njaaa. Visst finns det nagra dar hemma som jag saknar lite smatt, eller ja om jag ska vara arlig ganska mycket. Men det ar val sa det ar nar man har fattat beslutet att vara borta ganska lange.

Att sakna ar bra.
Att langta att viktigt.

Just nu forsoker jag bara att vara nojd med att vara dar jag ar. Det har jag namligen inte vart pa valdigt lange tidigare. Jag brukar nastan alltid se fram emot saker och langta som en galning. Da glommer jag liksom nuet och det ar javligt viktigt att inte gora det egentligen. Varje liten sketen dag ar livet och man bor nog ta vara pa det sa gott det gar. Aven om alla dagar inte ar de basta. Fan vad jag har blivit filosofisk. Det ar nastan lite pinsamt. Jag kanske kommer till insikt har nere och kommer hem som en mer harmonisk manniska..

.. yeah right.

Stay in touch, jag uppskattar mysiga sms om kvallarna ;)

PUSS / Q

Kommentarer
Postat av: Jonas

HAHA "harmonisk människa" :):P

2009-07-27 @ 15:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0