A men juste, heeej!

Antligen kommer det efterlangtade uppdateringen, eller vad sager ni? Tyvarr kan jag ju inte anvanda vart underbara svenska alfabet till fullo men vad fan gor man? Man maste arbeta med det man har helt enkelt. Just nu sitter min kara sambo har brevid mig och som vanligt kanner hon ingen storre lust att dela med sig av nagot till bloggen sa det blir jag, er trogna drottning, som far skota uppdateringen aven denna gang. Hur ar livet i Spanien da? Jo javligt bra ma jag saga. Ruggigt varmt bade pa land och i vattnet och vi har en heltgrym lagenhet. Tyvarr Asa och Amanda sa har det inte blivit sa mycket raggande men det kanske kommer. Eller inte. Igar sag vi tva snubbar pa moppe nastan do (okej, liten overdrift) nar de pa moppe korde in i en bil. Dom flog som bara fan och ramlade i asfalten. Jag och Ida fick en mindre chock men vi klarade oss, det gjorde dom ocksa.

Det ar ett riktigt nice place vi har hittat med játtefin strand och om man fortsatter pa strandpromenaden sa hittar man nagot lagunaktigt vilket inte ar helt fel det heller. Det finns gott om restauranger och olen ar nastan lojligt billig (15 spann for ett sexpack) Dock super vi knappast ner oss har eftersomvi bojat med hardtraning. Ni far se resultatet om ungefar tre manader, fast tills dess lar vi ju ha trottnat och istallet gatt upp 20 kg.

Ni far garna uppdatera om vad som sker i Nynas eftersom jag ar valdigt nyfiken pa all drama som forsigar. Det ar bara att smsa eftersom det inte kostar er, med comviq kompis, ett skit. Om cirka tva veckor kommer vart forsta sallskap. Det kommer bli grymmers, som allt annat.

Dags att ga tillbaka till lagenheten nu. Vi hors
nar vi hors mina vanner. Ida halsar sa mycket!
ha overseende med felstavningar. Detta tangentbord
ar inte allt for bra..
So long suckers!

/ La Reina feat el snoro del mono (HAHA)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag saknar dig redan gumman! <3

2009-07-07 @ 09:54:49
Postat av: amanda

mm ja hoppas ni styr upp männen snart

2009-07-07 @ 11:05:37
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: felicia

i nynäs är det same old same old... och tyvärr har jag inga news om paradise hotel för jag har inte kollat på det, inte lika kul när inte du är hemma!!! ;'(



<3

2009-07-08 @ 12:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0