Xena är grym!

Haha... Erica jag satt precis och kolla på den otroliga Xena som krossar allt i sin väg med en rustning som ser ut som en bikini med nitar. Men måste erkänna att det är så otroligt töntigt att jag tycker det är roligt att titta på, kalla mig konstig det har jag ändå hört hundra gånger.

Just nu befinner jag mig alltså i Sannes säng och ska strax sova, jag lovar att Sanne kommer slockna på två röta "som vanligt". Pokerkvällen som Erica talade om blev en filmkväll för oss som var för snåla och de som sög och åkte ut, Sagan om ringen är en urmysig film vid vissa tillfällen. Gråter lite varstans, fast jag gråter till och med till teckade micke och molle så ja jag vet inte.

Nepp gott folk nu är det inte många timmar kvar till vår Sän pään lämnar oss. Nedräkningen av minuter kan börja:( 
Faaan vad det här är jobbigt, men det är ju inte hennes begravning det måste vi alla komma ihåg, så ha inte svarta kläder på måndag. Nu ska jag sova och tänka på min lilla Sanne. Hö hö... misstolka inte det där! 

Sov sött suckers / Apsnor 

Kommentarer
Postat av: karin

haha.. xena suuuger.. borde inte ens få visas på tv.^^

2009-01-04 @ 22:00:07
Postat av: Moa

Du är konstig!

2009-01-04 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0