Vilken grupp tillhör jag?

Jag känner mig allmänt felplacerad. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen nu när många av mina vänner är på flykt och jag har lagt av med fotbollen. Idag fick jag ett akut saknasanne anfall och jag känner att jag bara vill kliva i mina adidas och gå de 30 stegen till hennes dörr. Dra på ett CM och skratta åt alla som bryr sig för mycket. Det är jobbigt att inte passa in riktigt.

Jag har aldrig längtat mer efter att komma härifrån. Bara några månader till sen är det so long with u sucker´s och ut på nya äventyr men Ida. Tänk om man kunde snabbspola tiden.



Imorgon blir det ankgång igen. Benträning är alltid lika kul.
Later / Queen B

Kommentarer
Postat av: Tott <3

onskar du kunde vara har nu. men som du vet, jag finns alltid har om du vill prata (: alskar dig

2009-01-30 @ 02:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0