Åh nu var det reeklaaam!!

Nynäspeople och skogåspeople jag måste bara fråga, visst måste ni hålla med om att Criminal Minds är det mest spännande och lugnt bästa tv program som visas på tv just nu? Det är så himla braaaaaaaa... jag döör, så bra är det! Fast det kan vara lite farligt ibland också för jag vet inte hur många gånger jag har haft lust att slå sönder tvskärmen då reklamen kommer. De lyckas ju även lägga dem precis då det är som mest spännande, sen när programmet börjar igen så har 5sek försvunnit typ... värdoooo!!

Sanne du får väl läsa på internet hur avsnittet slutade.. mohahah...!!

På tal om reklam, visst finns det helt sjukt konstiga och dåliga reklamer? Jag har funderat på en sak, om man nu ska lägga jätte mkt pengar på att få sin reklamsnutt visad var 3:e minut på tv, kan man inte se till att det är en reklam värd att se då? Eller är det så att det inte finns några pengar kvar att göra en snutt så man spelar in en egen och redigerar i windows moviemaker?! hoost.. vad? nej jag sa inget om någon tandkrämsreklam.. nejnej..!!

Nu kanske ni märkt att jag ofta är lite negativ av mig vilket jag får höra typ varje daaaag av mina classmates. Jag är det omedvetet men nu har det blivit så att så fort jag säger typ, usch.. fiskbullar är inge gott.... då blir det värsta grejen av det; men idaaaa... sluta va så neggo! Men vadå jag kan ju inte ro för att råkar hata fiskbullar.  

Ha de grymmers alla :D
Imorrn blir det bio med Queen... Yes man.. hoppas den är bra! :) Läs imorrn så får ni veta.

// Apsnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0