VECKANS BABE

Veckans babe denna vecka var helt självklar. Lika självklar som att att man inte kan slicka sig på armbågen (tro mig jag har försökt och jag vet att säkert hälften av er gör detsamma nu) Denna veckans babe är Jennifer!


Jennifer fyller förövrigt hela 19 bast idag. Stort grattis och att få äran att vara veckans babe måste ju vara den bästa presenten ever ;) Jennifer; du är skön som få, snäll och riktigt rolig. Dessutom är du sjukt snygg och dina vackra ögon går man vilse i.

VEM BLIR NÄSTA VECKAS BABE?


Kommentarer
Postat av: mändy

var helt övertygad om att man kunde slicka sig där! men jag kunde inte :(

2009-01-21 @ 22:42:27
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Fanny

Good choice! :D

2009-01-22 @ 09:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0