Men orkaa!

Vilken ljuvlig morgon, fåglarna kvittrar, ett tunt snölager täcker marken och solen sipprar fram mellan molnen.
(Får mig att tänka på trudilutten; "fåglarna kvittrar vilken underbar dag, go och glad kexchoklad") 

Känslan av att vara ledig en fredag får mig att småle lite elakt när jag samtidigt vet att Erica jobbar och sliter denna morgon. Erica du kan ju gå och tracka min mor hon ska befinna sig där i byggnaden.

Idag skulle jag egentligen åka skridskor med min bror och hans flickvän (min bror kan ej åka), så jag hade sett fram emot en stund av mobbning. Men nej så blev det icke, såhär blir det alltid! Man planerar en massa aktiviteter men när det väl kommer till sak så pallar man inte, hur lat får man egentligen vara?! Lovar hade jag bott i USA hade jag vart 300kg tyngre, en tjockis Ida som knappt orkar sträcka sig efter pizzabiten som ligger två cm bort. 

Nej nu kan jag inte sitta vid datorn och löka längre, jag ska bege mig ner till Nynäshamn där Erica i detta moment sitter och ångrar sig att hon slängde heeela mandarinen och Sanne typ ligger och sover. Erica, du får mer än gärna möta mig vid tåget eller du har inget val. Mohaha...

Nynäs here I come!!
Yo suckers / Apsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0