Work

Idag har jag haft en underlig känsla i mig hela dagen, jag har jobbat en onsdag. Är det lov, skolkar jag, har jag hål h?!?! Nope jag är ledig på onsdagar och fredagar och då har jag fått turen att få jobba och skramla in lite pengar till Spanien. Det är öppet för folk att skänka bort pengar till idas privata spargris ^^ hör av dig så skickar jag mer info.

De senaste två veckorna har jag varit trött hela tiden, jag vet vad det beror på. Jag har träningsvärk i hela jävla kroppen efter aa vad blir det, 4pass på gymmet haha^^ Snacka om otränad.

Btw, idag läste jag i expressen om blondinbella och hennes bråk med andra bloggare (bl a Gynning). Eller som i morse på vakna med the voice där någon skickat in ett mail och klagat på att de nämnt att Pernilla Wahlgrens blogg har dåligt med besökare vilket tydligen var fel enligt personen som skickat mailet. Jösses... det här med bloggar har gått överstyr, asså fatta min mamma har tom en... haalllåååå lixom. Erica ska vi lägga ner? Sanne skiter ju ändå i vad vi ätit till middag. Haha.. nej jag skoja!

Ha en fortsatt degig onsdag
  
// apsn0r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0