Back to school again!

Det är luuugnt med our little Sän, hon befinner sig på sitt sista plan efter att ha bytt i London och Hongkong och kommer nog snart landa. Vi fick höra att hon ska gå på beachen i helgen, sola och softa i värmen. Jag är inte ett dugg avundsjuk, nejnej... minusgrader och snö är ju urmysigt =) Visst?! 

Gott folk vad sägs som en "jag hatar" grej?! Neee... vi skippar den idag. Idag måste vi vara starka och vet ni varför?! För att det är skoooola imorrn, jippi, jag äääälskar skolan, jag går ju natur så jag har suttit heeeela lovet och pluggat. Jag pluggar 24.7 vi naturare gör ju det, i mitt huvud och framför mina ögon blinkar det en röd lampa som säger PLUGGA! Jag vet inte vad umgås betyder, jag vet inte vad festa är för något för det ända jag förstår är böcker och siffror. 

Så akta er för mig, annars händer det, en grej!!! Mohahaha.... 
Jag klickar med pennan så fort att era trummhinnor sprängs och jag sjuter ut plugg ur mina pluggis ögon... pang, klick, pang, pang, klick..!! Ruuun....Fooorest ruuun.... Åhhh.. jag älskar Forest Gump, den filmer är verkligen hur mysig som helst=) 

// Naturaren apsnor ^^ hahahaha.....
 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0