Vad ska du göra idag? Surfa lite bara..

Dåligt med kommentarer folket, vi vet ju inte vilka som är våra beundrare:P  
Jag har inga smaskiga nyheter denna sega söndag, tyvärr. Det ända jag vet är att många ska åka till Idre på to, jahapp det var ju synd att man inte gick på nynäs gymnasium =P Ähh.. vi skogåspeople ska till ramundberget istället som är myyyycket bättre^^ haha...

Jag chattade med Sanne igår runt 23.00 då var hennes kl 11.00 på dagen och hon skulle dra och surfa, temp var runt 24-26 grader. Det kändes väldigt konstigt att prata med henne men samtidigt var jag överlycklig. Det jobbiga kom då vi skulle sluta, jag skulle sova och hon väntade på ett samtal från Erica. Jaja...  nu vet vi att hon har det grymt bra iaf, hon saknar alla vänner bara.

Eriiiiiica, eriiicaaaaa.... asså fan vilka planer vi har på G! I löve it...
Yo mo bo lo floo // Apsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0