The Unborn

Okej. Jag blev nedröstad. Jag gjorde ett tappertförsök att övertala dom men de hade redan bestämt att "I taket lyser stjärnorna" inte är en biofilm så det fick bli "årets läskigaste film", The Unborn. KLockan kvart i 9 entrade vi biosalongen.
Jag var skraj redan då och önskade att bioreklamen skulle hålla på forever..

Jag kan väl säga så här, så att jag inte avslöjar för mycket, SE INTE DEN FILMEN!
Inte för att den var superläskig (okej jag skrek o hoppade till några gånger) utan för att den var väldigt dålig.
Började bra slutade i kaos. Som mycket annat här i livet.

Nej nu ska jag käka en omellett sen bär det av till gymmet. Biceps/bröst idag.

Ha det guld / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0