Som ett offer!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag skulle offra allt för er! Som på en actionrulle då en person slänger sig i slowmotion framför sin kompis för att själv bli träffad av en kula. Om jag vore en sådan person som kan kasta mig så snabbt så skulle jag inte tveka för en sekund (nej för då vore personen redan död).

Jag håller med Erica om att det finns få personer som man aldrig kan sluta älska. Jag är överlycklig att jag har lyckats hittat två.


PS. Jag kan informera att det är 13 minus grader ute och fullpackat på kebabbaren här i Skogås, om någon undrade.
//Apsnor

Kommentarer
Postat av: Lina

JAG HATAR DETHÄR :(

2009-01-04 @ 18:03:49
Postat av: Anonym

Äter alla i skogås kebab eller?

2009-01-04 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0