So what?

Tarik, Mickis & Oliver har tagit körkort så ett fett grattis till dom.

Vår klass är inte lika hopplös längre utan till och med Lasse ser en förbättring.
Jag har övningskört idag och det gick faktiskt fint.
Och kanske det skönaste av allt, jag känner på fullaste allvar att jag inte bryr mig
om folks åsikter angående Erica Queen just nu. Att folk orkar sitta och snacka om mig
gör nästan att jag känner mig hedrad. Jag är samtalsämnet, fyfan va fräckt! Snart kanske
det kommer en bok också.

Ha det fett!



Keep talking shit about me, you are making me famous ;)


Kommentarer
Postat av: mickis

åh, tack :) nu jävlar tar vi bilen när bussen sviker oss.. :D

2009-01-29 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0