Skaru ha en korv?

Idag har vi utfört en form av sämhällstjänst. Men vi utförde den riktigt bra. Vi har alltså spenderat hur många timmar som helst i Sorundas cafeteria utan att tjäna ett enda öre. Det vankades nynäs open för the knattar så givetvis ställde vi upp. Om ni någon gång behöver hjälp med någon form av serveringsjobb så är det oss ni ska kontakta. Snacka om teamwork. Jag var penga ansvarig vilket passar mig utmärkt tack vare min grymt snabba och (oftast) korrekta huvudräkning. Ida som ska stå för hjärnan fick vara första toast ansvarig och Märy va The korv master.

Snacka om att vi fixa cashflow. Vi vet hur man tjänar pengar.
Förövrigt kan jag säga att barn är läskiga.
Men gulliga,
ibland.

Ne undra vad kvällen har att bjuda på? Mastechill står det på planeringen. Just idag skulle jag inte ens gå till TG för en miljon. Eller jo det skulle jag, skulle gå dit för 200 spänn men jag försökte bara uttrycka min otroliga osug på bärs o Infinity ikväll.




Mors, hare vackert ikväll / Queen feat Apsnor


Kommentarer
Postat av: jonas

hehe, skönt avslut me "osug på bärs o infinity" :D;)

2009-01-25 @ 14:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0