Rubrik!

Nu är jag tillslut hemma efter en helg i nynäs. Jag ska sova nu för tejpen som håller upp mina ögonlock håller på att lossna. Jag ville bara säga att jag tycker oerhört mycket om Queen och Tott + allt och alla som befinner sig i deras närhet. Jag ska verkligen försöka att inte glömma bort att komma ner till nynäs sen, ja ni vet sen, efter måndag. Jaja.. Sov gott alla och passa på att imorrn tänka lite extra på de fattiga, hehe nej men på our little sän<3

PS! Lite secret information, jag spelade in när Tott snarka jäääkligt högt vare^^ Ngn som vill höra?! Hahaha....

// Apsnor

Kommentarer
Postat av: sara

haha kunde du inte komma på någon bättre rubrik?!

2009-01-04 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0