Rekord!

Okej gott folk jag kan meddela att vi slagit besöksrekordet idag, det är skit kul! Haha kanske beror på att jag taggade 30pers på facean idag haha... Tack för titten, kom igen imorrn också!

Igår när vi var på bio lyckades jag framstå som korkad igen, fan också jag som har försökt skärpa mig. No way jag kmr aldrig säga vad jag sa haha^^  pinsamt värre hehe... 

Idag är det lördag, när jag hör ordet lördag så tänker inte jag på fest, kul eller något sånt utan jag tänker på godis. Det har blivit inprintat från när man var liten helt enkelt. Idag har jag verkligen inte gjort ett skit, suttit och lyssnat på filmmusik är vad jag gjort tsm med min familj. Gissa filmen körde vi.

Rulltårta har jag smockat i mig idag också och nu ligger jag här som en påse nötter och ångrar mig. Varför? den var inte ens så överdrivet god, bara tanken på att det är min lillebror som pillat med sina händer i smeten får mig att ångra mig ännu mer. Jag kan föresten ett skämt om rulltårtor...
- Vad är det med tårtan? Den rör ju på sig!
- Ja det är rulltårta.

Haha.. rolig va?! TSssss....  Nej men people ha en bra lördag och tänk på stackas mig som inte fick någe sms av Sanne när Erica fick de. Jaaaa.. jag har 3 men jag ska byta till comviq i mars.. snälla!
//Apsnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0