PROJEKT X AVSLÖJAS!

Nu kommer det ni alla har väntat på.
Är ni beredda? Vi förstår att det kan komma som en chock men hoppas
att ni kan glädjas med oss. Sitter här och skrattar för mig själv nämligen. Minns inte
sist jag var så här lycklig. Okej:
JAG OCH IDA FLYTTAR TILL SPANIEN DEN 27/6!
100 METER TILL STRANDEN OCH AS NICE LÄGENHET!
FYFAN VAD GLADA VI ÄR!
Allt verkar helgrymt! vi var på möte med han vi ska hyra lägenheten av idag och han
var verkligen störstskön. Vi hoppas på att vi får jobb annars får vi glida helt enkelt :p
Nej livet har sina goda stunder!



DUUUUUSCH NU!
PUSS / QUEEEN


Kommentarer
Postat av: August

Jag kmr lätt ner o bor en vecka eller 2, bra :)

2009-01-14 @ 22:12:02
Postat av: Queen

du är varmt välkommen :)

2009-01-14 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0