Panikångest

Jaha så nu är det alltså den 3:e januari 2009 vilket innebär att Sanne åker om två dagar. Mindre är 48 h är det kvar till hon lämnar mig, nynäs, sweden. Det känns ju lite som en käftsmäll måste jag erkänna. En jävligt hård också. Jag hatar avsked, jag är ganska kass på hela hejdå grejen. Som ett hål kommer det kännas, rätt in i mitt enorma kärleksfulla hjärta.

Camilla åker imorgon också, känns kul att alla lämnar mig. Jag känner mig nästan som en övergiven katt som strycker omkring på gatorna utomlands. Jag har dock inte rabies som många av dom stackars krakarna har. Det gäller ju att se det positiva.



Peace / Queenen

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder^^

2009-01-04 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0