Man behöver inte alltid va stark, man får finnas ändå.

Gaah det här är ju sjukt jobbigt. Ska man försöka sitta och komma på något
som förklarar hur kasst jag mår och hur mycket jag kommer sakna dig. Men jag
kör en klassiker och säger att det inte finns ord som kan beskriva din betydelse.
Du vet redan allt, du vet det så jävla väl. Om inte annat kan du läsa mina tankar.

Nu bär det av till Arlanda. Känner på mig att det här kommer att bli en tung dag.
Kanske borde bortsa tänderna, jag behöver ju inte ha dålig hygien bara för att
my heart is broken.



Slutet på en era, början på en ny. Vi älskar dig av hela våra hjärtan Sanne och vi ses igen.
BeSt FrIenDs 4-EvaAH (:

/ Queen

Kommentarer
Postat av: idas brorsa

fint skrivet ;D

2009-01-12 @ 09:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0