Lat som fan

Det låter som att Idre folket har det gött, kan ju meddela att det är snorkallt här med. Idag var det så mycket som -10 när jag skulle vara duktig denna lediga fredag och ta en promenad alldeles för mig själv. De första 5min var hur sköna som helst men sen tog kylan mina öron, jag tror ärligt mina ipodhörlurar frös fast, det gjorde så sjuuukt ont iaf. jag var tvungen att gå tillbaka när jag bara kommit halvvägs, tunnis jag vet.

Lat är jag också, jag kommer vara ledig varje onsdag och fredag ända fram till studenten och det har slagit mig tanken att jag inte kommer göra ett skit på dem dagarna, bara ligga å löka i soffan eller framför datorn. Tragiskt det här... vad ska jag ta mig till?! 

Nu blir det sängen, ska upp tidigt imorrn och övningsköra. 8.00 jiiiippi... sovmorgon vem behöver dt? 

//Apsnor 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hello babes! Har ni det bra i kylan? höhö^^ Kan ju säga att det är minusgrader här och flera meter snö; med andra ord så är det hur nice som helst härnere! Var tvungen att gå in och läsa eran master-blogg nu när jag tänkte på kära sanne... Läste att ni ska flytta till spanien?:D Låter hur nice som helst, är inte ett dugg avundsjuk^^

Men ni får ha det toppen sålänge, ska ut och steka lite på balkongen nu;) Puss!



2009-01-18 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0