Kompis, de går bra nu

MVG i filosofi & Internationell ekonomi. Lutar åt en relativt lyckad framtid trots allt. Nu sitter jag hemma hos Fanny med henne och Linda. Myspys. Känner mig allvarligt sällskapsjuk efter Idre. Ska vi dra på torsdag igen?

Det är fan farligt att ha så grymt kul. Nu känns livet ganska trist.
Man får väl glädjas åt småsaker. Så som att det inte är snorhalt här.
Men jag skulle gärna halka omkring lite till om den möjligheten skulle ges.

Btw, någon som kan fixa ett jobb åt mig? Vore grymt.

Nej nu ska jag väl gå och vara lite social igen. Men först tänkte jag bjuda ett grymt skämt:
- Vad är det som skäller, har fyra ben och kallas människans bästa vän?
- Kan det vara en hund?
- Fan, har du hört den förut?

HAHA HAHA jag kan vara Sveriges skojigaste människa.
Glöm inte Veckans Babe på onsdag, nominera redan nu!

 / Queeenen

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha du är förjävla söt älskling, puss på dig <3

2009-01-19 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0