Ingen mjukstart här inte

Har precis ätit lunch/mellanmål, det var gott. Ägg och avokado. Så stavas mina måltider nu för tiden. Ibland kan man variera med lite keso eller kött också. Härlig deff. Jag tror alla kände lika stor glädje som jag idag när klockan ringde och det ÄNTLIGEN var dags för skola igen efter ett tråkig lov. Jag har längtat efter att skriva låånga arbetet om totalt ointressanta saker, planera livet efter prov samt styra Idreresor och Vollyboll cuper.

Jag hoppas ni förstår ironi.

Anyway förutom att bussen inte kom, avhopp från Idreresan, seminarium imorgon och faktumet att jag på 2 1/2 vecka lyckats glömma allt what so ever i skolan så är det lugnt. Jag lyckades ju trots allt hitta till mitt skåp. Ne men om man kanske skulle ta sig en tupplur? Träning ikväll men framför allt, trummvirvel, veckans babe för första gånger ever i denna fenomenala blogg.

Tänkte avsluta med ett tips till alla som sitter och tråkar.
Har prövat det själv några gånger och så länge man inte blir
påkommen så är det väldigt spännande =)


Later / Queenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0