Helvete

Okej. Nu ska jag försöka ta det lugnt här. Petter, min man, är skadad. Hans korsband sa bara pang och sen var det inte mer med det. Nu pratar jag alltså inte om Petter Strömfelt (förlåt för eventuell felstavning) utan jag pratar om Petter Andersson. Tänkte bara vara noga med att förtydliga det. Visst är Petter S en jävla fin kille men ja så ligger det till iallafall.

Nej nu hatar jag mig själv för att jag ens gick in på datorn. Jag ska ju sova. Annars blir morgondagen, precis som alla andra dagar, A living hell.



Love you man.
Ska försöka sila fotbollsnacket imorgon.
Då är det back till vanliga samtalsämnen som vad
som irriterar mig och annat lika intressant.

Godnatt, Veckans Babe snart sååå nominera / Queen B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0