Frihet att utvecklas - In my ass

Ännu en intressant dag har ägt rum. Tog tillfället i akt att visa upp tröjan, den sitter som klippt och skuret. Precis som väntat fick man några kommentarer, enbart positiva. Antar att dom som hade något annat att säga knep käft eftersom jag ser så otroligt falrlig ut.

Dagens rubrik är tagen från vår Civilrättslektion idag och det var min kära vän Tarik som kläckte ur sig den. Det är nämligen så att frihet att utvecklas ska vara skolans "ledord" och som vanligt hade vi lite protester. Vilken frihet? En fejkad elevdemokrati där ett fåtal lärare ändå fattar besluten och kör över oss. Jag håller med Tarik - in my ass.

Vår klass är en väldigt spännande grupp av människor. Dom kanske mest tongivande måste ändå vara Soma och Tarik. Fan vilka orginal! Något annat som är specifikt för vår klass är att vi på något vänster alltid lyckas koppla allt ,oberoende av vilket ämne det gäller, till sex. Väldigt underhållande.

Jag menar kom igen! När "någon" skickade runt en lapp i klassen med frågan: Är du kåt? så svarade 29 JA. problemet är att vi bara är 14 i klassen. Haha. Överkåta mothafakkas. Kommer sakna er när allt är över.



Bilden är lånad från Angelicas (hon med glödlampan) facebook.

LATER! /Queen

Kommentarer
Postat av: Anonym

skräp i vittvätten?

2009-01-12 @ 15:34:16
Postat av: Åsa

hahahahh jag hade nästan glömt somas kåtfråga ;D

2009-01-14 @ 14:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0