Ett andra hem!

Ja det är sant, Erica och jag "Ida" har startat en blogg. Den kommer vara så grymt braa och vår älskade Sanne kommer kunna läsa den varje dag. Men sedan är ju hon så lat så hon kommer säkerligen inte palla läsa den, typiskt henne är att läsa första och sista raden!

Erica har då berättat hela historien om att Sanne ska flytta som jag tror alla redan vet eftersom Sanne är någon form av nynäskändis. Jag bor ju då inte i nynäs utan i skogås som är en helt annan typ av håla än nynäs. Här i skogås hänger småturkar utanför tågstationen och i det otroligt fina innecentrumet. Vakterna sitter och käkar på en kebab'bar och fyllisarna har sina speciella parkbänkar. Motsvarigheten till mix heter i skogås mirabelle, dit går man bara ifall man är i 40års åldern och har alkoholproblem. Nynäs kan man dock förklara i en mening; Där sprids rykten i ljusets hastighet och alla känner alla. Trots detta så är nynäs mitt andra hem och varje dag längtar jag efter att få åka ner till mina absolut bästa vänner och göra ingenting. Något som  blivit en favis är att bråka med Erica om vem som ska sitta i framsätet på Sannes bil när vi glider omkring på nynäs gator^^             

Juste... mitt nyårslöfte fick bli att jag inte ska dissa nynäs nu bara för att Sanne åker. Nej, jag har min älskade Erica och andra nyfunna vänner som jag inte kan lämna. Jag ska inte skriva någe mer för själv hatar jag långa inlägg.

So long suckers!
 

Kommentarer
Postat av: Carl

YEEEAH, jag e schuuuk så jag dricker baarah 2 öl

2009-01-01 @ 16:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0