Dom gyllene reglerna

Alla som känner mig och säkerligen fler än så har bevittnat eller fallit offer för mina utbrott. Jag kanske ses som en psyikistik instabil människa som borde låsas in men så allvarligt ser jag inte på det. Om folk bara kunde följa dessa simpla regler så skulle vi eller rättare sagt jag inte ha några problem:

1. När jag är förbannad, jävlas inte med mig. Ta inte mina nycklar, min dosa, min telefon. Dra inte i mitt hår, skoja inte om mina tidigare utbrott och för Guds skull ta er inte friheten att röra mig överhuvudtaget. Simpelt, eller hur?

2. Det kanske allra värsta. När ni ser ångan stiga ur mina öron och min blick bli svart, kom inte fram och le mot mig och säg: Jag tror du behöver en kram. Fett enoying.

3. Be mig inte om tjänster. Det är skitsamma om det är att rädda världen eller följa med till kafeterian, I won´t do It!

4. Puttinuttande, det funkar aldrig. Inget "naaw lilla gumman, hur måru egentligen?" Det gör mig bara om möjligt ännu argare.

Om ni håller er till dessa regler så kommer allt vara frid och fröjd i framtiden. Ni kommer få se en gladare Erica som är mer harmonisk och kärleksfull, tro det elle ej.

Om ni nu MÅSTE bryta mot dom här reglerna för att "jag är så söt när jag är arg" eller bara för att vara allmänt jävliga så har ni ungefär 5 sekunder på er att springa, sen kommer jag att jaga er.

STOR KRAM!

 / Queen


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha.. vi veeet erica. Men det är kul att reta dig då^^

2009-01-29 @ 22:24:30
Postat av: Camilla

Haha jag ska göra allt det där på en gång nästa gång;)

Jag är ju van vid att få ett par smällar av dej ibland...haha

2009-01-30 @ 10:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0