Den perfekta fredagen

Snart bär det av in till den stora staden. Jag, Åsa, Sarah och självklart Apsnor ska kolla på bio och mysa hela kvällen. Trots vårt kändisskap som bloggare får vi inte gå på premiärerna likt våra konkurrenter. okej jag kan väl erkänna att vi inte är riktigt lika stora ännu men vad det beror på vet jag inte. Kanske är det för att vi inte har rika föräldarar, pälsjackor eller uppumpande läppar. Jag har verkligen ingen aning.

Dom filmerna det står emellan är "I taket lyser stjärnorna" (som jag vill se) och "The unborn" som troligtvis dom andra vill se eftersom att dom älskar skräckisar. Själv kan jag inte sova på hela natten, ser syner och måste sova med nattlampa. Johan sa att det var höstens läskigaste film. Det gjorde ju inte saken bättre.

Vi får se helt enkelt. Hoppas att jag slipper gå och lägga mig vettskrämd iallafall. Annars ringer jag
och terrar någon som får hålla min sällskap. Later / Queen


 

Mina vänner Åsa och Sarah, fett sexiga. eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0