Blanda inte in mig i vårat förhållande

Always look on the bright side of life..

För två år sen körde jag inte taxi va
nehee?
jag va busschafför
åh fan!

Vart är tröjan jag stickade till dig?
jag gav den till taxichaffören
men varför då?
jag orkar inte knulla i en taxi klockan halv 4 på morgonen
....
hej hej
jaha går du nu
men du sa ju att du inte hade knullat?
i taxin jaaa..

spriit, här va de spriit, någon som vill ha sprit?

Absolt vodka
för män som kan sätta gränser

JAG HAR ÄTIT PANNKAKA!
Olle va bra!

RASTA MUTTAN!

Fast memory kan va trevligt.. om de inte blåser.

Har du problem med gräsfläckar på din fru efter att ni haft samlag i trädgården?

Man ska ju göra de bästa av saker o ting. Yrrol är en bra lösning! PUSS PÅ SANNE!
Godnatt people / Apsnor and Queen


Kommentarer
Postat av: Clara

"JAG HAR ÄTIT PANNKAKA" hahah just love it!

2009-01-07 @ 18:56:14
URL: http://clarabandara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0