Back in the days

Nu sitter jag här med "uppgiftspaketet" (internationell ekonomi) framför mig. Jag orkar inte. Fan vad värdelöst. Det är bra att man redan är skoltrött efter tre dagar. Skönt att det bara blir tre dagar nästa vecka också, på torsdag bär det nämligen av till Idre. Röj och lite skidåkning, mumma.

Bion igår va fett bra, skrattade i princip konstant. Jag och Ida fick sällskap av Sandro och Tony också, de var trevligt. Vi såg alltså yesman och jag känner mig lite smått inspererad. Kanske ska man börja säga JA till allt, JA till livet.
Heavy stuff.

Fick sms av Sannepanne imorse också. Älskling, fan vad jag saknar dig. Kändes skitdumt att glo CM utan dig
i torsdags. Räknar dagarna tills vi ses. ÄLSKAR DIG!

Nu kommer lite foton från back in the days som Matilda la upp facean imorse.
Mycket nöje!




 WEEEST SIDE, PEACE / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0