Säämst...

Vilken sugig film alltså, hur fan lyckas man omvandla en skräckfilm till en komedi mitt i allt?! Asså ärligt, den var jätte dålig, inte värt pengarna om jag säger så. Jag skulle ha lyssnat på Erica.. ska nog börja göra det framöver, hon verkar ju ha mer koll än mig.

Idag ska jag inte göra ett skit, jag kommer ju bli galen här hemma. Helt ensam... monsterna från filmen igår kanske hemsöker mig vem vet. Nepp men jag ska iaf städa mitt rum idag he he det är verkligen dags för det nu, jag har redan väntat för länge. Dammhögarna i hörnen är 5cm höga nästan så att råttorna kan åka skidor på dessa gigantiska berg.
Först ska jag ta en kopp kaffe så att jag vaknar till lite för just nu sitter kudden kvar i nyllet på mig.

Ps. Tat lugnt ikväll allt folk!
Bajbaj/ Apsnor

 Igår var det en jätte jobbig dag på jobbet, skulle aldrig klara mig utan min lilla moster. Arbetskamrat och övningskörningshandledare, kan ju inte få någon bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0