Åka tåg

Det var inte lätt att komma upp imorse. Johans hund låg och sov på mig till råga på allt. Fyfan somliga har det svårt.
Nu sitter vi på tåget och leker gissa vem jag tänker på. Grym lek och vi har konstaterat:

* Angelica vet inte vem Peter Stormare är
* Angelica trodde att en antilop hade vingar
* Det tog 10 minuter för oss att komma på "Julia Roberts"
* Jag knäckte Johans "myrslok" på första gissningen

Nej nu ska vi nog fortsätta leka ett tag till. 2 timmar till Mora. Längtar tills vi kommer fram så att man kan korka upp och
chilla med alla sköningar som har fattat det mycket kloka beslutet att följa med på denna resa.



Det är vi som är aktiva i leken.
Jag knäcker alla Johans. Jag är grym!

Ha det mys / Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0