Winners make the rules and losers live by them

Drama i den lilla staden idag. Det stora problemet är helt enkelt att folk har för mycket fritid. Jag kan på sätt och vis förstå att människor som har så fruktansvärt patetiska och långtråkiga liv måste försöka inkräkta på andras för att få lite tillfredställese i vardagen. Det här är sorliga människor vi pratar om. Det som är ironiskt i det hela är att intelligensnivån inte överskrider en apas och det faktum att hämnden är ljuv verkar människor helt glömt bort. Kanske dags att tänka längre än näsan räcker?

Det har trots detta vart en bra dag och jag tror att kvällen kommer höja det ytterligare ett snäpp. Mysfika med brudsen på 60 känns helt rätt. Idag känner jag mig enormt tacksam över att ha undebara vänner. Vet inte riktigt varför denna känsla sköljer över mig just idag men det gör den. Så tack ni som står ut med mig dag ut och dag in. Ni borde fan få ett pris.



Så tack för alla stunder / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0