Värsta listan

Okej, nu var det dags att lista saker jag stör mig på igen. Idag blir det helt enkelt människotyper. För att göra det hela lite spännande börjar vi den minst irreterande (men ändå sjukt enoying) till den som gör att jag vill dunka mitt huvud i en cementvägg för att slippa se den.

På plats nummer 5.
Missunsamma människor. Detta är tyvärr väldigt vanligt. Ni känner dom säkert också, eller känner kanske igen er själva, isåfall ändra på era sorry asses! Jag menar, hur sjukt irreterande är det inte med människor som aldrig kan glädjas åt andra? Som skiter i om du mår bra eller om du lyckats? Som enbart blir glad om duskriver sämre på ett prov eller gör bort dig i matsalen? Fyfan. SKÄMS!

På plats nummer 4.
Smörisar. Folk som gör allt för att läraren ska tycka lite bättre om just den eleven än alla andra. Vi har det klassiska; ta med sig ett fint äpple tricket eller varför inte bara överösa läraren med komplimanger och tala om hur givande det är att lära sig saker man inte kommer ha någon som helst nytta av i framtiden. MVG i fjäsk, funkar aldrig i riktiga livet eller bland människor med ett IQ högre än 30.

På plats nummer 3.
"Om jag inte får all uppmärksamhet inom 3sekunder så dör jag och smälter till en pöl" människor. Du känner igen denna typ av människor ganska lätt. Dom måste synas, höras och helst ska hela jävla jorden kretsa kring dom. Dessa människor skiter i om du pratar eller om det är dig alla pratar om, han/hon kommer att avbryta och kommer garanterat använda all knep för att stjäla din stund i rampljuset. Se mig, hör mig! fuck off.

På plats nummer 2.
Pryda människor. Är det bara mig det stör? Folk som ser ner på dig för att du har vart full. Som tycker att du är äcklig för att du någon gång har tjuvrökt eller som tycker att sex är kvinnoförnedrande. Folk som helt enkelt anser sig vara lite finare och bättre utan grund. Dessa människor har aldrig gjort ett enda misstag själva, aaaaldrig.

På plast nummer 1.
Brats. Finns det något värre? "tjacka värsta biiilen liksom, farsan betala baa. Nämen shiiiiit den där tröjan är så 2008". Snälla ni, gör världen en tjänst och gräv ner er med era fula jävla märkeskläder och ta med er farsan som betalar. Att ha pengar är inget fel överhuvudtaget men att se ner på folk som inte kan beställa helrör eller som tycker att det är onödigt att lägga 12 lax på en väska är ju verkligen ren idioti. Jag minns Cannes bratsen med fasa. Ryser av bara tanken. "asså ni skulle ha sett igår, det va typ RnB session. Det va aaas mkt negers, men det är ju kul, dom ser man ju inte så ofta" Hög intelligens nivå eller hur? Tur att farsan betalar för annars hade de inte ens vart bra nog för att plocka hundbajs. iiiiaaack!



PÖSS / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0