Vackert

Idrottsdag och vi fick den stora äran att vara idrottsledare såååklart! Nejmen vi anmälde oss frivilligt, så idag i det vackra vintervädret har vi åkt skridskor. Det var aspackat med små dagisungar som åkte framför fötterna på en så att man höll på att ramla. Visst kan små barn vara gulliga, men inte när de snorar och skriker!
Iaf vi som egentligen skulle vara ledare pallade typ åka i 15min och fika i 45min sen smög vi oss därifrån. Drog in till medborgarplatsen och lookade på bio "I taket lyser stjärnorna". Den var både sorglig och rolig, en film värd att se helt enkelt! Sedan var det dags för Burger King vilket jag inte tycker om föredrar Donken om jag ska vara ärlig, sorry Slemelie.
Vart en mys dag måste jag säga....

Måste bara nämna att jag sov från kl 18.00 igår till kl 07.30 imorse, förstå vad jag behövde sova!!
Ha de sweet // Apsnor 
 Visste ni att jag har en bildmapp där det bara är kort på mina små skor och fötter. Det går inte en dag utan att jag får höra att jag har sjuuukt små fötter^^  36 hallåååå.. halva Svergies befolkning har typ 36 i skostorlek =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0