Niiice

Jag har blivit starkare i armarna tro mig, idag på idrotten körde vi boxning och Emelie höll på att flyga in i vägen när jag drog till med min höger. Nu för tiden är det grymt roligt med idrott i skolan, när jag spelade fotboll upskattade jag det inte lika mycket. Idrottsdagen och skridskor here I come!

Såg precis Sveriges värsta bilförare på tv4, jösses.. det ser ju faktiskt ut som att hälfen spelar dumma och kör som krattor. Asså för jag har övningskört privat typ 9ggr och jag kör bättre än alla där, så varförr vinner inte jag fina priser.

Imorrn blir det en "lugn" utgång med Erica och Åsa, ska bli kul. Får se hur kvällen slutar..
Nu ska jag borsta tänderna, upp tidigt för jobb imorrnbitti.

Sussa sött folket!
/ Apsnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0