Typiskt Ida

Jag erbjöd min älskade sambo att följa med men icke passade det damen. "Jag ska vara hemma och inte göra ett skit". Typsikt Ida. Nu hotar hon med att vi inte ska ses i helgen också, bara för att jag blev lite depp när hon dissade mig. Typiskt Ida. Men hur som helst vet jag att hon älskar mig och jag henne, lite grann iallafall.

Studentmössorna har kommit idag! Och allt annat som jag beställde, kändes grymt skönt att ha den på huvudet, en som det faktiskt står mitt namn på och inte bara smygprova Sannes. Det kändes grymt. Allt känns grymt nu. Jag är fan omgiven av Swedens skönaste människor. Och Ida dissar möjligheten att få hänga med oss, typiskt Ida.

/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0