Ta mig härifrån

De senaste dagarna har vart skit. Känns som jag håller på att drunkna i kvicksand eller något. Jag är så jävla trött på skolan och jag skiter i att det väldigt snart är lov för faktum är att vi kommer behöva plugga HELA JÄVLA LOVET också tack vare lysnade planering från lärarna, när fan ska man vila upp sig är det tänkt? Riktigt snällt, verkligen. Kan vi förlänga dygnen med cirka 10 timmar?

Jag vill att Ida ska bo här. Typ i mitt vardagsrum eller något. Tror allt skulle bli lite lättare då.

Kom precis hem från gymmet, känner mig fett stark som vanligt. Snart är jag starkare en Johan, gaaaranterat.  Kanske borde ta en dusch, har lite att fixa innan kvällen.

Men fuck off / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0