So fresch, so clean

Sitter och lyssnar på en låt som jag anser passa riktigt bra på mig själv, den måste nästan vara skriven åt mig. Det är lite skrämmande nästan, hur en låt skriven av nån helt random kan handla om just mig. Ja låter jag lyssnar på heter iallafall "The world´s greatest" och det är tydligen nån R Kelly som sjunger. Nice.

Något annat som nästan verkar vara skapat för mig är mina klänningar som kom igår. Daaamn. Riktigt schyssta och jag behöver inte hårdbanta för att komma i dom, dom bara sitter som klipt och skuret, skapade för min kropp.

Just nu sitter jag och väntar på mitt sällskap för kvällen. Ska blir riktigt nice. Kanske borde fixa mig lite egentligen men jag orkar inte riktigt. Känns som att det kvittar. Mjukis sitter nämligen inte helt fel det heller. Gymmet gick grymt idag också, har ökat på tre maskiner (ben) så snart får dom lägga på fler vikter om det ska bli någon match för the mean machine. 150 kg, det lyfter jag med lilltån.

Känns det som jag har lagom äckligt självförtroende?
Förövrigt saknar jag Sanne jättemycket, skulle behöva dig
i mitt liv just nu. Fast jag känner din närvaro, trots hela världen
som skiljer oss åt. Det är nått speciellt med bästisar. Ida, bli
inte avis, älskar dig också.



/ Eritchaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0