Perfekta söndagen

Kom precis hem från Jespers lya. De vankades Beck och som på de gamla goda tiderna såg vi det tillsammans (Jesper, P och jag + Elise)

P och Jesper är några av mina bästa vänner, mina bröder jag aldrig fick. Deras sällskap kan inte jämnföras med något annat. Även denna kväll slutade i tårar som vart resultatet av asgarv. Man bara måste älska dom.

Ida fortsätter att göra reklam för sin skiva.. fattar hon inte att ingen vill gå på den?
shit asså. fett trög. Nej jag skojar bara, säg till mig så kirrar jag så att ni får följa
med på ett äventyr ni sent ska glömma. Längtaaar..

Kryssning imorgon..



Fick skivan från 9:ornas show av Elise idag.
Mycket nöje, ska nog kolla den nu.. / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0