Man är inte större än sina problem

Nu ska jag ta tag i mig själv och sluta vara så förbannad. Det tjänar ju inget till direkt. Så jag vill passa på att be om ursäkt till mina kära vänner som fått stå ut med mig idag. David, dina sms var jätteroliga så jag ber om ursäkt för att jag inte svarade på dom ("Mitt namn är krok, men det är inget att hänga upp sig på")

Så tack för att ni står ut med mig när jag knappt själv gör det, har sagt det förr och säger det igen, ni ska fan ha ett pris!

Lite nytta har jag gjort idag. Jag har övningskört, besökt syon och bokat kryssningen. Härligt härligt! Kryssningen blir ännu en sak att se fram emot och givetvis ska Ida med på den, precis som många andra sköningar.



Min Dave och jag. Du är grym grabben!
Puss / Queen

Kommentarer
Postat av: David

Namnet var David Ström, om det kan vara till någon ledning.

2009-02-14 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0