Låt drömmen slå in

Det här börjar bli jobbigt nu. Jag kan inte sitta stilla längre än 10 minuter.
Jag längtar så otroligt mycket. Jag drömmer om er varje natt. Snart ses
vi igen och då kommer alla problem försvinna. Allt som känns jobbigt
kommer upphöra att existera. Alla bekymmer kommer blekna och inte
spela någon roll. Varför? Jo, för att jag kommer vara lycklig. Hur det än
går, hur resultatet än blir. Varför? För att jag älskar er.

Mitt hjärta pumpar grönvitt. Förevigt trogen Södermalm.



Nu ska jag in till Stockholm och träffa två andra glädjeämnen, Bea och Lii.
Vill tacka Sarah och Åsa för igår också, ni är helt enkelt grymt bra. Och tack
Robban för sällskapet hem på evighetsbussen!


/ Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0